2013. április 24., szerda

Torna

Tegnap jött is a vízvezeték szerelő ahogy ígérték, és lecserélte a csapokat a mosdónál csodaszép (ronda), és vadiúj csapokra. A kád szélére tett új szegélyt, hogy ne ázzon le többet a nappali, de továbbra is leázik, ha a fiúk fürdenek. A kazánból valahol csöpög a víz, elvileg ezt is meg kellett volna szüntetnie, de helyette inkább rakott egy csövet ami elviszi a vizet a lefolyóba, és nem a betonra csöpög. Nem szűnt meg a probléma, mert ugyanúgy le levegősödik a rendszer, de mindegy, ő próbálkozott. Itt volt két órát, és a csapcserét kivéve, nem sok értelme volt, azt pedig 10 perc alatt megcsinálta. Aztán később volt itt a tetőfedő is, és elvileg most már nem fog beázni a tető, de az csak zuhogó esőben fog kiderülni, hogy valóban jól dolgozott.
Kitaláltuk az időbeosztást hétfőn, szerdán, és pénteken futunk, kedden és csütörtökön tornázunk. Tegnap meg is volt az első torna, ma alig vonszoltam magam, olyan izomlázam van. A futást is alig bírtam végig csinálni, csak vánszorogtam mint egy csiga, és ma nem is tudtam emelni a távot, örültem hogy annyit birok mint hétfőn. A holnapi tornára meg még gondolni sem merek, olyan vagyok mint valami kripli. Kicsit el is vagyok keseredve, hogy ennyire nem megy, mert én általánosban tesitagozatra jártam, és ez meg sem kottyant volna. Na de változnak az idők, még pár év és örülök ha nem kell járókeret :)

2 megjegyzés:

  1. Móni! Kitartás :D
    Én is pont tegnap kezdetem újra (10 év kihagyás) után a futást... nem mondom, vannak izmok, amiknek eddig a létezéséről sem tudtam. Csúcs kezdő edzéstervet találtam, és az elején még jól is esett, a végén már meghaltam én is minimum 5-ször :D
    De menni fog ez nekünk, nem vagyunk kriplik, csak nem szabad feladnunk!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást! Nem adom fel, megigérem, és ha én éppen fel is adnám, itt van mellettem Gyöngyi aki nem engedi, mivel együtt edzünk, átsegitjük egymást a hullámvölgyeken. Neked is sok erőt és kitartást az edzéshez!

      Törlés