2013. április 18., csütörtök

Szülői értekezlet

Na itt ez nincs, illetve nem olyan mint otthon, leginkább a fogadó órára hasonlít. Aula, körben asztalok, mögötte ül a tanár, szemben két üres szék, az asztalán névtábla. Középen két sorban székek, ahol várakozni lehet. A gyerekek elmondták ki, mit tanít, és mivel ki van írva a nevük meg is találod őket, anélkül hogy bolyonganod kéne a termek között, én sose találtam a megfelelő termet pl. a pécsi gimiben, ahol az a tanár volt, akit meg kellett volna keresnem. Nincs locsogás, kioktatás, felelősségre vonás, fenyegetőzés. Viszont megdicsérik amiben jó, és elmondják mire kéne rágyúrni még, hogy jobb legyen.
Dénesről az angol tanár azt mondta jól nevelt, kedves, értelmes, nagyon udvarias, rengeteget fejlődött az angolja, csak így tovább. A matek tanár elnézést kért amiért nem tud az iskola olyan szintű matek tanítást biztosítani amire neki szüksége lenne, mert a többi gyerek nem tudna haladni vele. Science-ből is nagyon jó csak az angol miatt kell többet tanulnia, woodwork-ból is jó a gyakorlati részből az elméletre kicsit rá kell feküdnie, az angol miatt, technical graphics-ból nagyon jó, de a rajzolást még gyakorolja, és mind a négy tárgyból emelt szintű vizsgát tehet. A többi tárgyból is mind nagyon ügyes.
Domonkos angolja sokat fejlődött, matekból, science-ből nagyon jó, jövőre javasolják az emelt szintet ezekből. Nagyon kedves, jól nevelt, nagyon szeretetre méltó ezt is az egyik tanár mondta így szó szerint. Franciából ő a legjobb az osztályában, csak A betűs feleletei vannak, ami nagy eredmény mert nem az anyanyelvén tanulja.
A többi tanár is csak dicsérte, bár többen megjegyezték hogy nagyon pörög az ADHD miatt, és ha ez nem lenne, mennyivel jobb eredményei lehetnének. De senki nem szidta meg ezért, nem mondták hogy rossz szülő vagyok, és hogyha nem teszek valamit akkor ez, meg az lesz.
Szülőin még ilyen jól nem éreztem magam, és 40 perc alatt végeztem, minden tanárral beszéltem pedig, aki ott volt és tanítja őket, teljesen fel vagyok dobódva. 
Kár hogy, Magyarországon nem ilyen a szülői, és hogy 14 évig nem ezt hallgattam, talán akkor nem lenne gyomorgörcsöm előtte már reggel. De mindegy most már ez lesz ezentúl, és sokkal nyugisabban várom majd én is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése