2013. április 1., hétfő

Húsvét hétfő

Vasárnap a nyuszi megérkezett, lepakolta az édességeket. A képen szereplő tortát, sonkát, tojást elpusztítottuk, sőt még sajtos rudakat is sütöttünk, meg kenyeret, annyit ettünk, hogy majdnem szét durrantam (felfüggesztettem a diétámat 2 napra).
Szóval húsvéti zabálás: pipa
Gyerekeknek édesség hegyek: pipa
Mai locsolás: pipa
(a húsvéti berugás elmaradt, de ez pótolható következő hétvégén :D)

Autó vásárlás: pipa
Szóval megvettük, ford focus-ra esett a választás végül. Most örülünk, és még nagy a pörgés körülötte. Áronhoz déltől nem nagyon kellett szólni, mert csak ezen járt az agya, 3 körül indultak kb 30-40 km-re tőlünk vette meg. 5-re ért haza, és most is kint van a ház előtt és a kocsit nézegeti, madarat lehetne fogatni vele, olyan boldog. Akinek adhd-s gyereke van képzelje el karácsony reggel a gyerekét, amikor tudja hogy délután kapja meg az ajándékot, aztán álmai játékával lefekvésig játszhat. No így viselkedett ma Áron :) Otthon kis túlzással még a wc-re is kocsival járt, és most egy éve hogy kijött ide, és kibírta autó nélkül.
Én most ültem először anyós ülésen itt, és hát...félelmetes volt, majd biztos hozzászokom, és idővel, gondolom majd vezetni is merek, de ma még nem próbáltam meg, bár a biztosítás rám is érvényes...de azért még várnék vele. Nagyon várom viszont a jó időt, mert fél éve itt vagyunk, de még ezen a kisvároson kívül semmit nem láttunk Írországból, és most végre elindulhatunk felfedezni. Szerintem jövő hét végén elmerészkedünk Limerickbe családilag, aztán a többit meglátjuk majd.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése