2013. április 4., csütörtök

Napsütés

Végre kisütött a nap és már lehet délután kabát nélkül kint lenni kicsit, úgy élvezem, nagyon hiányzott, ugyan a szél fúj, de az már nem olyan vészes.

Tegnap vezettem először jobb kormányos autót. Nem volt olyan nehéz mint amitől tartottam, és nem forgalmas helyen, és nem is hosszan, de bátor voltam és kipróbáltam. Arra voltam kíváncsi hogy mennyire nehéz sebességet váltani bal kézzel, és így mennyire érzem az autó szélességét, de ezzel nem lesz gond. Szerintem azért még meg kell tegyek utasként jó pár km-t, hogy megszokjam az út másik oldalát, és kanyarodásnál tudjam hova kell érkeznem. Azt meg még egyáltalán nem érzem kinek van elsőbbsége egy kereszteződésben. De gondolom ha nem feledkezem el magamról, és nem próbálok rutinból vezetni, akkor nem lesz gond. Tíz éve van jogosítványom, és attól tartottam hogy most előröl kell tanulni mindent, de nem, csak át kell kapcsolni az agyamat. Szerintem hétvégén egy rövidebb utat itt a városban már bevállalok.

Áron még mindig a fellegekben jár, hogy van autó, a náthája is teljesen elmúlt, szóval szép az élet szerinte :)

A fiúk még itthon vannak szüneten hét végéig, tv, számítógép, és most hogy megjött a szép idő, a parkba is járnak, focizni, kosarazni. Találtak egy -két új barátot is, remélem lesz közte tartós is, majd kiderül.


2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy én vagyok fordítva bekötve, de én eddig csak balkormányos autót vezettem és mindig jobb kézzel váltottam... :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panni igazad van én vagyok a hülye, mindig összekeverem, már a vezetés tanulásnál is mindig cikiben voltam, amikor az oktató mondta hogy következő kereszteződésnél jobbra én meg azon agyaltam jaj az most melyik :) Köszi ! és javitottam :DD

      Törlés