2013. március 4., hétfő

Itt vagyok...



Pénteken Dénes hazahozott a suliból egy levelet, jelölték egy díjra -U.C.C. Plus Student Achievement Award -Cork és Kerry megye emelt szintű matematika vizsgát tevő diákjai közül a legjobbaknak adják át Corkban ezt a március 20.-án. Még nem tudom hogy jut el a helyszínre,(mert kocsink még nincs) és főleg haza onnan, mert este 7-kor kezdődik, de majd megoldjuk. Iszonyat büszkék vagyunk rá :)

Domi egész múlt héten beteg akart lenni, (de nem sikerült neki) végül kiszedtem belőle, hogy francia doga lesz csütörtökön. Szenvedett, parázott rendesen, meg fogok bukni, egyest kapok (itt nincs is, mert betűket kapnak, vagy százalékot),ez még az otthoni oktatásnak köszönhető gyomorgörcs. De csak biztattam hogy tanuljon, és nem engedtem meg hogy itthon maradjon (én gonosz). Pénteken hazahozta a francia dogát 75%-os , és az ő dolgozata lett a legjobb az osztályban. Nagy eredmény ez mert angol nyelven tanul franciául, magyarul nincs semmi segítsége, és még angolul sem tud tökéletesen. Mellékesen hozott egy matek dogát is 100%-osat...Úgy látszik matek zsenik lettek az itteni oktatásban :)

Ma elintéztük a Gyöngyivel a Medical Card papírokat, holnapra remélem meglesz a még hiányzó egy darab igazolás is és végre postára adhatom.

Domi:

Dénes:


4 megjegyzés:

  1. Csak most találtam rá a blogodra, de nem látom a "feliratkozás" és a "g+-olási" lehetőséget...
    Bennem van a hiba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig Áron elküldte skypon a linket neked is. Ő tudott regisztrálni követőként, nem tudom nálad mi lehet a gond.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés