2013. március 19., kedd

Séta




Gyönyörű, napsütéses hosszú hétvége van mögöttünk, sokat voltunk együtt, sétáltunk is, nagyon jó volt. Igazi felfrissülés lelkileg, már alig várom hogy szabadságon legyen Áron, és több időt tudjunk együtt tölteni egyhuzamban, sajnos nagyon régen volt ilyen már, talán 2-3 éve.

Ezen kívül a jövőbeni autónk márkájának a kitalálásáról szólt még minden, Áron ezer tesztet átolvasott, és most már teljesen bizonytalanok vagyunk, hogy mit is kéne venni, de még van pár hetünk, hogy kitaláljuk. :)

Hétvégén megsütöttem életem első kenyerét (Áron lelkesen dokumentálta) szerintem finom lett, és a család sem panaszkodott.




Ma viszont nagyon hideg volt, a tanfolyamra menet majd meg fagytam, kis jéggolyók estek, eső helyett, és pattogtak a járdán. Itthon még órákig vacogtam, és csak a meleg zuhany segített végül.
Áron náthás lett, és elég vacakul van szegény, ez már a sokadik megfázás amiből lábon, munka mellett kell kigyógyulnia, még szerencse hogy ilyen erős a szervezete.

Dénesnek holnap lesz a díjátadó Corkban, kíváncsian várjuk hogy is zajlik egy ilyen, mi fog történni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése