2013. március 12., kedd

Domi köténye

Tegnap este kaptunk egy SMS-t hogy megkaptuk a Medical Card-ot, egy hónapon belül postázzák. Tehát ha megérkezik, akkortól nyugodt lehetek, mert egy évig van egészség biztosításunk, ha bárki beteg lesz nem kell vagyonokat költenünk orvosra, vizitdíjra, gyógyszerre, mert ez a nagyja költséget fedezi.

Dénes nagyon unja az itthon töltött időt, még egy nap pedig. Ma már kínjában, amíg angol órán voltam elmosogatott, nagyon meghatódtam.

Iszonyúan hideg van ma is, nagyon fáztam kint, és az iskola is jól lehűlt az éjszakai mínuszok miatt. Áron is panaszkodott hogy a munkahelyén is nagyon hideg volt ma. Állítólag holnap már javul az idő, ma már legalább nem volt hóvihar. Lehet hogy bennem is bujkál a nátha, elég vacak a közérzetem.

Domi elolvasta tegnap a blogot, és közölte velem hogy őneki semmi baja nincs a sulival, csak szeretne velem lenni kettesben egy kicsit, hogy csak rá figyeljek. Hát az tényleg jó lenne, de suliba járni muszáj. Tegnap befejezte és hazahozta a legújabb munkáját Home Economics óráról egy kötényt. Ő szabta, és varrta egyedül, tanári irányítással, nagyon szép lett, büszke vagyok rá!

a kötényben:


ezek még hétvégi képek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése