2013. július 8., hétfő

Takarítás

Ma futás után nekiláttam a nagytakarításnak, ablakot mosni, ágyneműt húzni, rendet rakni. Kicsit össze- vissza, ide-oda kapva, de a héten gondolom kész leszek vele. Olyan meleg van, hogy ablak, ajtó nyitva van egész nap, minden pillanatok alatt megszárad, kiszellőzik, ideális a nagytakarításra.
Dénes szobája is elkészült, ott is ablakot mostam, meg függönyt, és a hangszórókat is felszerelte Áron. Az ágy feletti képet Dénes rajzolta, én varrtam a sötétítőt, a díszpárnákat, és az ágyneműt is. Eddig minden zöld volt a szobájában, de most Dénes kérésére átöltöztettünk mindent kékbe. Az új darabokkal szerintem nagyon otthonos lett.



A jó időre való tekintettel, és mert Áron időben végzett, el akartunk menni Mallow-ba a Castleparkba, de délutánra Dominak hőemelkedése lett és erős fejfájása, úgyhogy elnapoltuk. Aztán öt óra körül elment fürdeni, és lefeküdt aludni teljesen önként, ez nem jellemző rá, ezért kicsit aggódok. Remélem semmi komolyabb baja nincs és a héten, még ebben a jó időben, el tudunk majd menni kicsit a folyópartra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése