2013. május 15., szerda

Vásárlás

Ma Áronnal és Gyöngyivel elmentünk Corkba, nem turistáskodni, mert azt a gyerekekkel szeretnénk majd, hanem csak vásárolni. Az elsődleges cél az English Market volt, ami egy vásárcsarnok tulajdonképpen, és lehet venni olyan húsféléket amit máshol nem nagyon, például a magyar ember számára nélkülözhetetlen disznó csülköt és körmöt, na meg csirke zúzát. Vásároltunk mindenféle apróságot, amit amúgy Limerickben is lehet kapni szerintem, és ott sem drágább, ilyen húsokat ott nem tudom lehet e venni, de egyszer elmegyek a Milk Marketbe szombaton és megnézem, mert simán el tudom képzelni, és azért az jóval közelebb van hozzánk. Corkban most voltam először, és csak a belváros egy kis részét láttam, érdekes nagy város, tele üzletekkel, nem tudom még eldönteni tetszik e nekem, talán ha majd többször járok ott. Ami biztos hogy nagyon elfáradtam!
Jaj igen, majd el felejtettem! Györki! Ma vettünk képkeretet és a bárkát bekereteztük végre, és felkerült a kandalló fölé, köszi hogy elhoztad! Ezenkívül a nappaliba megvarrtuk az új kockás függönyöket és kispárnákat, most végre otthonos lett, nagyon szeretjük. Tele vagyok ötletekkel hogy mit fogok még megvarrni, és vettem fülbevaló kampókat is Corkban, és fogok fűzni fülbevalót gyöngyből végre, már úgy hiányzott az alkotás, egészen fellelkesültem.


2 megjegyzés:

  1. Nehezményezem, hogy nem tettél említést a " milyen baromságot tudunk összehozni Györkinek" című fejezetről:) Ebben fantasztikus boltban egyedül csak rózsaszín gázálarcot nem találtunk...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igazad van. Györki! Megtaláltuk a boltot ahol lehet venni rózsaszin tütüt!

      Törlés