2013. szeptember 28., szombat

szülinapom-pom-pom :)

Tegnap volt a szülinapom. Nagyon sokan felköszöntöttek, mindenkinek köszönöm, nagyon jól esett hogy ennyien gondoltak rám!
A fiúk kitettek magukért, mindhárman elhalmoztak ajándékokkal, nem is emlékszem mikor kaptam ennyi mindent utoljára. Dénes és Domi négy órakor adták oda az ajándékukat, mert Dénes fél ötre ment dolgozni, és nem tudtuk Áron mikor végez. Már napok óta rejtegették, alig birták kivárni a napot, hogy odaadhassák, nagyon édesek voltak, és figyeltek rám mert azt vették amire vágytam. Dénestől kaptam egy márkás parfümöt, (ráadásul azt amit egy-két hete a drogériában vágyódva szaglásztam) nagyon tetszik, és egy új papucsot (illetve mamuszt) Domitól amit szintén nagyon szerettem volna már.
Aztán hazajött Áron, és azt mondta, hogy ő tudja mire vágyom, de ahhoz én is kellek, beültünk a kocsiba, és elvitt egy ruhaáruházba és vett nekem egy csomó ruhát, de úgy hogy mondta, mit vegyek, pl nadrág, akkor válasszak ki hármat ami tetszik és próbáljam fel, hogy melyik a befutó. Utána következő ruhadarab, cipő, kiegészitő, stb. Hát én igy még soha nem vásároltam ruhát, egész életemben a ruhavásárlás a kompromisszumokról szólt, legyen olcsó, és feleljen meg a célnak, hogy néz ki az másodlagos. Úgy éreztem magam mintha erre az időre Möszivé (aki a sógornőm és nagyon szeret ruhát vásárolni) változtam volna. Tényleg szükségem volt ezekre a ruhákra és vágytam is rájuk, mert amiket hoztam tavaly azokat már szét mostam, de hogy az is szempont lehetett, hogy nézek ki bennük, és nem számit pár euro ide vagy oda, hát ez egy plusz ajándék volt. Nem akarok dicsekedni, ezért nem irom le mi-mindent vett nekem Áron, de még mindig vigyorgok, és időről-időre el is érzékenyülök. 
Annyira jó, hogy ilyen családom van.

2 megjegyzés:

  1. Isten éltessen,viseld/használd egészséggel az ajándékokat,és azért igazán megirhatnád,miket kaptál szerető férjedtől,hidd el nem leszünk (nagyon) irigyek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszönöm, és akkor csak neked megirom :D Két cipőt, egy márkás sportcipőt és egy balerinát, kettő nadrágot, mindkettő skinny az egyik kék farmer, a másik narancssárga vászon, kettő pulcsit, az egyik kék zipzáros kapucnis, a másik kötött kék-fekete-lila csikokkal. Ezenkivűl még kaptam három hajráfot, és egy övet is beigért csak azt végül nem találtam olyat amilyent szeretnék. A ráadás pedig három zacskó virághagyma a kertbe (krókusz, tulipán, irisz) és egy cserepes aloe vera.Szóval tényleg el lettem halmozva

      Törlés