2013. szeptember 20., péntek

science dolgozat

Domiék science órán most fizikát tanulnak és az első anyagrész a nyomás volt. Nem úgy kell elképzelni mint otthon, csak egy képlet volt, és néhány szabály, mert minek megtanulni mindent ha nem ez érdekli, de azért halljon róla, hogy ilyen is van, és sok érdekes kísérlet is volt. Csakhogy az első két hétben amíg meg nem szokta, hogy megint angolul beszél egész nap, és az új iskolát, meg az új tanárokat,(nyilván a figyelemzavar sem segítette) kicsit leblokkolt az agya, és mivel otthon soha nem tanult fizikát, nem is értette miről van szó. Egyik nap elkeseredve jött haza, hogy két nap múlva témazáró dolgozat és ő nem tud semmit. Ezért elsősorban hogy megnyugodjon, lefordítottam napközben a teljes anyagot szó szerint, és szakaszonként kinyomtattam és mellétettem a tankönyvben. De ez nem lett volna elég Áron megkereste magyarul a neten, és szépen elmagyarázta neki, meg is értette, aztán átolvasták együtt a könyvet, a fordítással együtt, mert magyarul tudni kevés lett volna a dolgozatnál. Megírta a dogát, és szerinte nem sikerült rosszul, csak elfelejtette a szótárt bevinni órára ezért egy feladatot nem tudott megcsinálni, mert nem értette a kérdést. Ma kapták meg az eredményt, 65%-os lett ami C+ -nak felel meg, szerintem ez nem rossz eredmény, egy délutáni tanulással. Remélem a legközelebbinél már nem kell segítenünk. Most már jár plusz angol órára heti négyszer, és ott átnézik a leckét is, szerintem ennyi elég lesz, mert nagyon motivált, és szorgalmas, törekszik és jó akar lenni.

2 megjegyzés:

  1. Sztem most azert egy kicsit alljatok mellette, ez az osszcsaladi forditos/szotarozos/magyarazos segites sztem nagyon remek es biztosan orul is neki, h fontosnak tartjatok.
    Grat a C+hoz, ha nem egy delutan jut ra, akkor tuti lesz az jobb is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most ezzel elégedettek vagyunk, és ha kell akkor segiteni fogok megint, de persze neki is jobb lenne ha délután már nem a könyv felett kéne görnyednie....

      Törlés