2013. szeptember 15., vasárnap

megint diéta

Áron ma túlteljesítette a tervet sütés-főzésből. Ebédre wrap-ot készített, aztán vacsira sütött kelt tésztát darált hússal töltve, kínai gombócokat főzött fűszeres mártással, aztán este még sütött linzer szíveket. Mindezt azért, mert mondtam hogy ma még eszek mindent, aztán holnaptól diétázom, mert augusztus közepén abba hagytam a futást, amíg szabadságon volt, és most 3 kg -t le kell fogynom. Komolyan ő egy etető :-)
Én dugig ettem magam, nagyon kedves, hogy minden óhajomat teljesiti, de ha igy folytatom kicsit elmélázom és már 120 kg leszek. Szóval holnaptól diétázom, és mivel ma is zuhogott az eső, meg szinte minden nap, most nem futni fogok, hanem callanetics-ezni, télen az sokkal inkább jó ötlet, aztán ha épp jó idő lesz akkor futok is, de nem mindig fog menni. Remélem 2-3 hét elég lesz, hogy megint normális súlyom legyen.

3 megjegyzés:

  1. Kérek én is egy főzni-sütni tudó férjet !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a része nem rossz dolog hogy tud főzni-sütni, a probléma az ha az ember lánya hízásra hajlamos. :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés