2013. augusztus 1., csütörtök

turmix

17 fok van kint, fúj a szél, esik az eső, többnyire zuhog, néha csak szitál. Ezért nem tudtunk futni sem tegnap, sem ma, és ha holnap sem tudunk akkor nagyon mérges leszek....

Ma kaptam egy levelet a fiúk eddigi iskolájából, hogy mit kell beszerezni, és mikor kezdődik a tanítás stb. Nem igazán értem, mert az új suli azt mondta, nem kell semmit tennem, majd ők értesítik őket, szóval most biztos ami biztos küldtem nekik levelet, hogy köszi de már másik suliba fognak járni.

 Elkezdtem főzni estére mustáros tokányt csinálok tésztával, és győzködöm magam hogy csináljak levest, meg sütit, de még nem sikerült rávennem a lusta testemet hogy felálljak innen. :D Ez az idő teljesen lebénít.
 Pedig van pár tök jó receptem amit meg akarok sütni már egy ideje...Annyi jó tervem van amit meg kéne csinálnom, tegnap készítettem két írószertartót az íróasztalokra, és volna mit takarítanom is ebben a nagy házban, de a borongós időben, nehezen megy minden.

A múlt héten megszakítottam a Dűne univerzum olvasását, eddig hat könyvet olvastam el, a következő kettőt sehogy nem tudom beszerezni, és ezen a kettőn kívül még nyolc van vissza. Gondoltam itt az ideje valami nyálat is olvasni, szóval letöltöttem a Vámpírakadémia hat részét, és már el is olvastam. Nem csalódtam benne, pont olyan volt mint gondoltam, tini, vámpír, suli, bunyó, szerelem, boldog vég :) Pont megfelelt nekem most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése