2013. augusztus 9., péntek

helyzetjelentés

Ezen a héten elég lusta voltam irás szempontjából, bocsi! A hétfő munkaszüneti nap volt, kedden takaritottam és amúgy semmi érdekes nem történt. Szerdán voltunk futni, és megint kb ennyi volt az izgalom, tegnap elmentem egy barátnőmhöz a város másik végébe. Timi babát vár és nem érzi magát valami fényesen, beszélgettünk egy nagyot, Domi is eljött velem, és a változatosság kedvéért ott is tv-t nézett, csak magyarul, mert nekik van magyar tv-jük is.Tegnap végre Áronnak sem kellett túlórázni és negyed 7 helyett már fél 5-kor itthon volt, és sütöttem tegnap túrós pitét is.
Ma pedig futás után elmentünk egyenruhát venni, igaz csak a Dénesnek, mert Domi egy hónap alatt nőtt egy méretet, szóval az övét csak augusztus végén merem megvenni. Végül is Áronnak lett igaza, szépen elég lesz a pénz mindenre, ami az iskolakezdésre kell, úgyhogy befejeztem a parázást. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése