2013. október 24., csütörtök

szervezés

Tele van a fejem ezer dologgal, azért csak szép sorban megpróbálom leirni. 
Kedden fél ötre volt időpontunk a dokihoz Domival az adhd miatt, sajnos valami elcsúszás volt, ezért csak hatkor kerültünk sorra. Dénes majdnem őrjöngött már türelmetlenségében, mert ugye ő is ott kellett legyen, mert ő volt a tolmács. Domi már csúszott le a székről, nekem meg még egy vacak játék sem volt a telefonomon, hogy legalább azzal lekössem, befontam a szemöldököm mire végeztünk. Negyed hétre értünk haza, és az időpontot a szakorvoshoz majd postán kapjuk meg, de nagyon lassan intéződik, nyugtatott meg a háziorvosunk. Nagyon örültem neki... Utána rohanás boltba, és angol tanfolyamra, nem is sikerült igazán odafigyelnem, annyira leszivott agyilag ez a várakozás a két türelmetlen gyerekkel. Nem is értettem meg a tagadást tanultuk, de olyan bonyolult, hogy át kell vennünk majd Gyöngyivel. Szerencsére jövő héten nem lesz tanfolyam, mert őszi szünet van.
Tegnap megint jött a szerelő, megcsinálta Domi szobájában a radiátort végre, de arról még csak szót sem ejtett, hogy mi lesz a csempével a fürdőben, várjunk türelemmel, majd jön a kőműves.... Voltam megint önkénteskedni  a használt ruha boltban, most már egész jól feltaláltam magam, mindenki nagyon kedves volt. Ott volt múltkor is és most is Aliz aki egy nagymama korú hölgy, de nagyon laza, és egy szintén nagyikorú Mary nevű hölgy, velük kicsit nevetgéltem, még kávéztunk is egyet. Pár szót beszélgettünk, csak sajnos a nagyját nem értettem, de hát ezért járok oda, majd csak javul ez is :)
Domi elkezdett sakk szakkörre járni, tegnap volt másodszor, minden szerdán van iskola után. Nagyon szereti, és már az egyik gyerekkel együtt jött hazafelé, és kicsit összebarátkoztak. Ott elfogadják a gyerekek, nem tartják furának, nagyon jó lenne ha egy kis sikerélménye lenne benne. (Az édesapám haláláig, és gyerekkoromban én is igazolt sakkozó voltam, még korosztályos bajnok is Baranyában, szóval nem idegen ez tőlünk!)
A mai nap azzal telik hogy a net előtt ülök és szervezkedek, facebook-on, viberen, és skypon beszélgetek felváltva. Ha minden igaz, de még nem akarom elkiabálni, úgy néz ki, hogy sikerül lakót találni a házunkba otthon, egy ismerőst, és nem kell azon paráznunk, hogy kirabolják, ha Györki kiköltözik. Szegénynek ezer dolgot kell eldobozolni és elraktározni, remélem végez vele az utazásig.
Ma a fiuknak no uniform day van a suliban, ez azt jelenti, hogy vinni kell 2 eurot valamelyik jótékonysági szervezet javára befizetni a suliban, és ezzel megváltják a jogot, hogy rendes utcai ruhában lehessenek ma a suliban. Mivel ez itt egy évben egyszer vagy kétszer van, ezért mindenki befizeti és nagyon élvezik a divatbemutatót. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése