2013. október 6., vasárnap

beteg

Domi péntek reggel fejfájásra ébredt, ami az agyhártyagyulladása óta azt jelenti, hogy valamilyen gyulladás van a szervezetében. Megmértem a hőjét és persze hőemelkedése volt, az iskolába menést le is fújtam ezért. Gondoltam esetleg nincs komoly baj, és ha már elmegy  Dénes fel fog élénkülni, de egyre vacakabbul volt, délután el is aludt. Estefelé már 37,8 volt a láza, nem evett semmit, nagyon fájt a feje, és hányingere volt, egész nap feküdt, bevallom megijedtem. Már nézegettem az arcát, mellkasát nem-e jönnek a pöttyök, hiába tudom, hogy az agyhártyagyulladás magas lázzal jár, mégis beparáztam kicsit, mert semmi más tünet nem volt, se orrfolyás, se torokfájás, se köhögés, semmi... Aztán este 11-re elmúlt a láz, a hányinger, és ha nem mozgott a feje se fájt, szombat reggelre nem maradt semmi nyoma, csak egy kis bágyadtság. Most Domi jól van, ha így marad holnap megy suliba, fogalmam sincs mi baja lehetett, de örülök hogy elmúlt.

Viszont ezért úgy döntöttünk nem kirándulunk, inkább a gyönyörű őszi napsütésben nekiláttunk a kertnek. Áron lenyírta a füvet, én pedig már napok óta dolgozom kint a dzsungel eltüntetésén. Végre megkaptuk a kert használatát, és bár a felületes szemlélőnek szép volt eddig is, de én láttam rajta és nagyon zavart, hogy ott volt gondozva ahol a papok táncolnak. A bokrok például nem voltak nyírva csak a tetejük sövénynyíró géppel lecsapkodva, de oldalra elburjánzott mind, ezeket most szépen megnyírtam és kiderült az egyik futóbokor (madárbirs) alatt van egy kis tuja, nem is tudom hogy maradt ott életben. Talán majd magához tér és kinövi a fényhiányt, most elég kis csúnyácska. Elültettem 12 narancssárga tulipán hagymát, 30 krókuszt, és 20 íriszt, elültettem a dobozokban tengődő margarétát, gerberát, meg a többit. A templomból szóltak hogy a kerítésről szedjük le a borostyánt, csak eddig nem nyúlhattam hozzá, a tulaj apja meg nem szedte le, most annak is neki kezdtem, de még csak a negyede van kész, mert igen nagy munka. A hátsó részt még el sem kezdtem pedig ott is bőven van mit kicsupálni, szerintem 3-4 napi munka van ott még legalább. Nagy örömmel csinálom, és majd ha elkészülök, teszek fel előtte utána képeket is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése