2013. október 17., csütörtök

Önkéntes munka

Sikerült önkéntes munkát találnom. A helyi használt ruha boltban segítek, egyenlőre heti két órát, de ha már eltudom makogni, hogy jönnék többször is, akkor megyek gyakrabban is majd. Az adományok átválogatásában, szortírozásában segítettem, négy másik nővel együtt, kicsit beszélgettem is, és 70%-ban értettem amit mondtak, a többi pantomim :) Mindenki nagyon kedves volt velem, és szépen lassan és artikuláltan beszéltek hozzám, nagyon örültek nekem, mert a külföldiek nem nagyon szoktak itt segíteni. Mondjuk magyar ismerősnek meséltem, hogy mibe kezdtem, erre ő közölte, hogy neki erre aztán nem lenne ideje. Szerintem meg mindenkinek arra van, amire szeretné. Én már otthon is sokat segítettem a gyülekezetben különböző önkéntes munkákkal, nekem ez direkt jó érzés, és most ebből még nekem is hasznom van, hiszen gyakorolom az angolt. Ha elhelyezkedek, de lesz még rá erőm és időm, akkor nem is fogom abbahagyni, és talán idővel még helyi (tehát bennszülött) barátokat is találhatok itt.

Beadtam a jelentkezést a helyi áruházba munkára, jó lenne ha felvennének, akkor nem csak önkéntes, hanem rendes munkám is lehetne, csak nagyon félek az állásinterjútól. Ha valami csoda folytán ott megfelelnék én olyan boldog lennék... Lassan kezdek bekattanni a sok egyedül itthon levéstől.

Megint a szerelőt várom, naná hogy leázik a nappali:
Igen, az ott a leesett csempe amit egy hónapja raktak fel! És ne legyek kiakadva?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése