2013. június 21., péntek

Porszivó

Mostanában a napjaink elég egyhangúan telnek, ezért is nem írtam már egy ideje. Futunk rendületlenül és csináljuk a napirendet, de semmi extra, amit érdemes lenne megírni.
A Domi kosarát befejeztük, le van festve, tiszta jól néz ki.


Most egy új dologba kezdünk, és pet palackokból fogunk puffokat készíteni a gyerekek szobáiba, a neten találtam ötleteket, majd meglátjuk hogy sikerül.
Vettünk végre porszívót, mert eddig csak kölcsön volt nálunk, de vissza kellett adni, szóval megvettük. Érdekes érzéseket keltett bennem ez a vásárlás, mert valahogy ezzel lett végleges bennem az ideköltözésünk. Nem értem hogy miért, mert az autó vagy a tv többe került, és azokat sem lehet hazavinni a repülőn, ha úgy döntenénk, hogy vissza költözünk. Mégis ettől a porszívótól most úgy érzem elkezdünk itt fészket rakni, mert ez a 10 hónap csak egy ilyen kivárásos, majd kell ezt vagy azt venni időszak volt, és most el kezdtük beszerezni a szükséges dolgokat. Furcsa érzés...már ez az otthonom fajta. Beruháztam egy vadiúj porszívóra, amit remélhetőleg 10 évig használni fogok (legalábbis az előzővel így volt, és ez ugyan az a márka) és ez olyan hosszútávú döntés volt. Talán azért nem éreztem eddig ezt mert mindent használtan vettünk ami nagyobb érték. Szóval fura, és nem is értem igazán, de azt érzem, hogy most már biztos hogy nem megyünk haza (nyaralni igen). Ide tartozunk, itt élünk, és jó itt, kezd minden véglegessé válni körülöttünk. Ez persze tudatosan eddig is így volt, mindent úgy alakítottunk, mindenről úgy beszéltünk, mindent úgy terveztünk, hogy már itt fogjuk leélni az életünket, esetleg majd átgondoljuk hogy a nyugdíjas éveinket hol töltjük, de addig itt élünk. Hogy mi változott? Az érzés.....mert eddig nem éreztem, csak akartam.....ez nagy különbség!  Tehát hazaérkeztem, és ez jó érzés....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése