2013. június 13., csütörtök

Futunk

Már rég nem írtam róla hogy mit olvasok mostanában, ez azért van, mert van amikor csak szórakoztató könyveket olvasok, ami kikapcsol és nem hoz elő belőlem semmi különös gondolatokat, amiket meg kéne osztanom bárkivel. Most a Dűne könyveket olvasom ami 16 könyvből áll, pontosabban  már elolvastam  az első három könyvet: A Butleri Dzsihad-ot,  A gépirtó hadjáratot, és A corrini csatát. Azt hiszem ez egy sci-fi könyvsorozat, és nekem nagyon tetszik, régen könyvben olvastam belőle két részt, de nem tudtam a többi részét beszerezni akkor, most tehát nagy élvezettel olvasom Az Atreides ház című részt, és remélem hogy  még a tizenhatból hiányzó két részt is megtalálom és letudom tölteni mire sorra kerülnek.

Napok óta barkácsolunk Domival, és készített egy kis kosarat papírfonással, amihez vettünk akril festéket és holnap lefestjük, aztán a műanyag katonáit fogja tartani benne. Készült egy süni is amibe varjúhájat lehet ültetni és jópofa lesz pár hét múlva ha kitölti. Ezzel elég jól eltelnek a délelőttjeink, meg a sporttal.




A futást mind a ketten elkezdték a hét elején, letöltöttem egy edzéstervet a netről, és ha minden jól megy, hat hét alatt le tudnak futni fél órát egyben, ami kb. 6-7 km lesz az ő tempójukban, ha minden igaz, majd meglátjuk. Ezen kívűl fekvőtámaszozás és felülések vannak még a programjukban, és remélem hogy újra olyan fittek lesznek mint otthon voltak. Szerencsére ügyesek és kitartóak is egyben, és Domi étvágya ugrásszerűen javul a futós napokon, remélem így nőni is fog, mert a korához képest kicsit alacsony most. Én is futok folyamatosan április óta, heti háromszor, így most együtt megyünk ki, ez jó hatással van rájuk is, mert én még futok, amikor nekik már lejár a megszabott idő, és mivel látják hogy majd bele szakadok, de nem adom fel, ezért ők sem adják fel. Egyenlőre nagyon lassú vagyok 4x7 percet futok most éppen, némi sétával közben, ez kb. 4-4,5 km összesen. de mivel csak lassabban tudok haladni mint a fiúk ezért lehet hogy később érem el amit ők, mert az lenne az én célom is hogy fél órát le tudjak futni egyben, és aztán szeretnék gyorsulni is, mert most mint egy nyugdíjas csiga, olyan tempóban vagyok csak képes kocogni. De elszánt vagyok nem adom fel! Viszont a tornát egyenlőre felfüggesztettem, mert valahogy a futással együtt túl sok volt, és ha a fiúk itthon vannak úgysem megy, mert itt vigyorognak rajtam, miközben szenvedek. Talán szeptemberben újra kezdem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése