2013. december 2., hétfő

ennyi...

A múlt hét röviden....Áron dolgozott, a két fiú iskolába járt, Györki beadta a CV-ket Mallow-ban is, én elvégeztem a házi munkát, és beszélgettem az önkéntes munka során 10 percet egy ír nővel. Ennyi.....
Ezért nem is írtam a múlt héten.
De annyira vágytam már egy kicsit másra mint a napi rutin, és hogy ne legyen mindig valami kötelező programom, mert másfél éve mióta itt vagyunk, nem volt erre lehetőségem. Ezért péntek délután elmentem a Gyöngyihez Mallow-ba, (a kisfia hétvégén az apukájánál volt) és csak vasárnap este jöttem haza. Nagyon jól éreztem magam, pedig semmi különöset nem csináltunk, elvittük a kutyát kirándulni, (ilyen gyönyörű helyen voltunk, ez is Mallow-ban van a Blackwater folyó partján)





társasoztunk, és hajnali négyig dumáltunk. Újjászületve értem haza, azt hiszem máskor is megyek majd.

A fiúk is jól megvoltak nélkülem, Györki dolgozott hétvégén, de Áron a másik kettővel elment Doneraile Park-ba, sütöttek-főztek, hülye vígjátékokat néztek, és remekül érezték magukat. Nekik fiús hétvége volt, nekem csajos...nagyon kell ez néha!
Dénesről pedig készült egy csomó mankós kép, még másfél hét és leveszik a rögzítő csizmát és akkor már nem lesz szükség mankókra sem.

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése