2013. december 18., szerda

Szél

Ma reggel negyed 9-kor megjött a vízvezeték szerelő, és visszarakta a zuhanyt. Nagyon örültem, hogy nem kellett telefonálni nekik. Ma egész nap takarítottam szinte, csak amíg elmentem önkénteskedni addig nem. Végre alaposan kitakaríthattam a megújult fürdőt, és a mi kis agyonhasznált fürdőnket is gyerekmentesítettem. Nagyon jól esett a ragyogóan tiszta és pocsolyamentes fürdőben zuhanyozni, a fiúk is boldogan vették birtokba újra a saját fürdőjüket.Takarításnál leázott a nappali, és a mikor a szerelő kötötte vissza a zuhanyt akkor is, ezért már vártam az estét, hogy mi lesz ha be van hajtva a kád szélére az  üvegfal. A fiúk mind a hárman megzuhanyoztak, de egyiknél sem ázott le a nappali, vagyis, ha a földre is kerül víz akkor továbbra is leázik, de ha csak a kádba akkor nem! Hihetetlen ír szakemberek.....na mindegy, többet szerelőt ha nem muszáj nem hívunk ezért, majd óvatosan vigyázunk, hogy a földre csak ritkán kerüljön víz (a fürdőszobában !!!). Még jó hogy már nem kicsik, mert akkoriban állandó árvízzel járt a fürdetés :)
Ma amúgy iszonyatos rossz idő volt, szó szerint szakadt az eső, mint otthon nyáron felhőszakadáskor, bár nem volt hideg (8-10 fok), de nagyon erős szél fújt és még most is fúj. Fél Írországban piros riasztás van a szél miatt, és Cork-ban a vasúti pályaudvaron ledöntötte a peronok felettit tetőt, én is hazafelé jövet alig kaptam levegőt a szélben, és valóban csurom vizes lettem. Most is hallom ahogy morog kint a szél, remélem holnapra eláll...
Cork-i képek:

1 megjegyzés:

  1. Huhh, jol kikaptatok a vihart. Nalunk is volt, de nem ekkora, gondolom idefele vesztett az erejebol sokat.

    VálaszTörlés