2013. december 4., szerda

Fogadó óra

Sűrű napom volt ma, délelőtt rendbe szedtem a lakást, mert kaptunk sms-t hogy jön a tulaj és a kiadó iroda alkalmazottja meghallgatni a panaszainkat, mert a csempe még mindig nem lett megcsinálva a fürdőben. Délre mentem önkénteskedni a charity shop-ba, 1-re jött Gyöngyi, mert a suliban fogadó óra volt 1,20-tól. Gyorsan elmondta a shop vezetőjének hogy most nem tudok maradni tovább, és hogy jövő héten nem tudok menni, mert szerdán kell Dénest visszavinni Cork-ba a lábával. Megkérdezte a Christmas Party részleteit is, hát...elegáns hotel, elegáns ruha, nagy pucc-parádé...bevallom megfutamodtam. Majd jövőre elmegyek, nagyon sajnálta, hogy idén nem, de nem mertem bevállalni (nyugodtan hívjatok nyuszinak - az vagyok).

Aztán loholtunk a suliba Domi fogadó órájára, nagyon sok szépet és jót mondtak róla, ügyes, érdeklődő, motivált. Egy-két órán nem mindig akar együtt működni, akkor eljátssza, hogy nem érti mi a feladat, de ezt már nem hiszik el neki, mert máskor meg jól érti. Nagyon sokat fejlődött franciából, már fel sem merült ami év elején még elképzelhető volt, hogy esetleg ne tanulja, csak a kiejtésén kell még javítania. Matek nagyon jól megy, buisness-ből is nagyon jó, angolon C- minősítést kapott ami nem olyan rossz már, és javuló tendenciát mutat, csak az írása csapnivaló (de ezt eddig is tudtam). A házi feladat írás néha még gond, mert nem írja fel mi a lecke és ezért nem készíti el. Volt egy pár tanár aki elkezdte panaszolni, hogy sokat izeg-mozog és nehezen koncentrál, nekik mondtuk hogy adhd-s, erre az volt a válasz hogy jaa, akkor ez mindent megmagyaráz, akkor nincs is vele semmi gond. Mondtuk, hogy várjuk az időpontot, mert magyarországi papír van róla, de itteni majd csak ezután lesz, de mondták hogy nem gond...Tehát a szorgalma nem annyira jó, és egy kicsit szétszórt, de azért ügyes és sokat javult angolból is, persze még van hova fejlődnie, összességében elégedettek lehetünk vele.

Aztán hazajöttünk, átnéztük a tegnap kapott tenger sok angol leckémet Gyöngyivel. Sajnos egyre kevésbé megy, mert a csoport többi tagja a tanfolyamon gondolom dolgozik, és nap mint nap angol nyelvű környezetben van, de én sajnos nem. Ami nekik egyértelműen megy az nekem kínkeserves, nem tudom megjegyezni, mert amikor megtanulom akkor egy-két napig még megy, de aztán elfelejtem az új szavakat. Az ige időkbe meg végképp belezavarodok, nagyon nehéz, és most elég reménytelennek érzem, nem tudom mi mozdíthatna ki a holtpontról. Esetleg egy munkahely, csak ahhoz angolul kéne interjúznom, az meg ugye nem megy....mókuskerék ez a javából :(

Aztán megérkezett a ház tulajdonos helyett a kiadó iroda vezetője, és egy igazi szakembernek tűnő valaki, megnézték a fürdőszobát, ahol mostanra a szeptemberben felrakott csempék nagy része lepotyogott, és a Dénes szobájának a beázását is megmutattam. A szaki szerint ez lehet, hogy egy probléma, mert a kémény a két helység között van, és okozhatja az is, hogy ott beázik. Szóval most megbeszélik a tulajjal és a jövő héten szétverik a fürdőt. Kíváncsian várom mi fog történni...ez a szerelő sokkal szimpibb, és hozzáértőbbnek tűnik nekem.
Miután elmentek még angoloztunk kicsit, aztán sajnos Gyöngyinek menni kellett haza, nekem meg vacsit főzni. Nem volt egy unalmas nap ez a mai....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése