2013. december 17., kedd

Tele a hócipőm!

Nos hát...a vízvezeték szerelő nem jött hétfő reggel, és délután amikor telefonáltunk, azt mondták a kiadó irodánál, hogy nem felejtett el jönni, csak közbe jött neki valami, de kedd délután 4 körül jön. Nem jött! Holnap megint felhívhatjuk őket! Annyira unom már ,hogy állandóan a kiadó irodával, vagy egy szerelővel kell huzakodnom, csak lakni szeretnék ebben a házban nyugiban, és ezért a rengeteg lakbérért joggal várnám ezt el. Kíváncsi vagyok a beázó tetővel mikor (ha egyáltalán) fognak foglalkozni, mert az iroda pénteken bezár és január 6.-ig nem is nyit ki. De ha nem lesz fürdőnk a szünetben akkor nem állok jót magamért!! (És akkor még nem tudjuk ugye, hogy vízálló lett-e a fürdő, hisz nem tudtuk még kipróbálni, könnyen lehet, hogy továbbra is csöpög majd a nappaliban a víz a mennyezetből zuhanyzáskor!)

Viszont három hete vártuk a mosógép szerelőt, aki szintén nem jött, és hétfőn használhatatlanná vált a gép. Ezért délelőtti telefonra azt ígérték intézkednek, mert ők azt hitték már meg van szerelve a gép. Délután jött is a szerelő, (de ezt persze nem jelezték előre), és használhatóvá tette, illetve megrendeli az alkatrészt és majd küld sms-t az iroda, hogy mikor jön, szerinte csütörtökön vagy pénteken délután. Mivel nem beszélek jól angolul, azt gondolta hülye vagyok, hiába mondtam hogy értem, elővette a gúnyos mosolyát és konkrétan fogyatékosnak gondolt engem is és Györkit is, és úgy is beszélt velünk. Nagyon frusztráló volt és megalázó, nem is találkoztam még ilyen bunkó viselkedéssel (talán az előző iskola igazgatója volt hasonlóan hülyére vevő, de ennyire még ő sem) nagyon rosszul éreztem magam tőle még ma is, ha eszembe jutott. Ma este fél 8-kor csöngettek, és jött a szerelő az alkatrésszel, Áronnal találta magát szembe az ajtóban, ő és Dénes beszélgettek vele, kicsit pökhendien, (nyilván haragudtak rá amiért megalázóan lekezelt minket) kínosan mosolygott, nagyon hamar megszerelte a gépet, és eliszkolt, pedig nem szóltak be neki, nem voltak fenyegetőek, vagy udvariatlanok. Ő igen jól nevelt volt végig, de lehetett volna elsőre is, hiszen én is mindent értettem és mondtam is neki, sőt Györki is, nem értem miért kellett ez tegnap... Egyáltalán nem értem, miért gondolják némely írek, hogy ha mondom, hogy külföldi vagyok, csak kicsit beszélek még angolul, mert most tanulom a nyelvet, akkor ha nem értek valamit bizonyára fogyatékos, retardált hülye vagyok. Nem a beszédet nem értem, csak az angolul elhadart beszédet nem, vagy azt a pár ismeretlen szót....áááhhhh!! Ő se értené ha magyarul beszélnék hozzá, mégsem gondolnám ezért hülyének, na mindegy, kidühöngtem magam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése