2014. február 10., hétfő

:(

Megvolt az állásinterjú, és hát sajnos nem értettem a kérdések egy részét. Szóval nem vettek fel, de azt mondták, ha befejezem az angol nyelvtanfolyamot akkor menjek újra interjúra, mert a cv-m tetszik nekik.
Napok óta erre tanultam, és azt hiszem ott buktam el, hogy nem tudok gyakorolni anyanyelvi beszélők között, egyszerűen nem értem ki a beszédből a szavakat. Így aztán hiába tudom tök jól leírva, és lassan majd elkezdhetek olvasni is, ha nem értem meg őket. Kicsit most el vagyok keseredve, de majd igyekszem talpra állni. Ez van...

6 megjegyzés:

  1. Sajnalom :(
    A kovetkezo jobb lesz. Jarsz meg a cseritishopba?

    VálaszTörlés
  2. Igen járok, heti egyszer 2 órát, de vagy egyedül vagyok, vagy egy másik csajjal, aki tök jó fej, de 5-6 mondatnál többet nem tudok vele sem beszélgetni. A munkához nem nagyon van szükség beszédre.

    VálaszTörlés
  3. Szia Móni! Sajnálom, hogy nem sikerült az interjú. Ne szomorodj el, lesz ez jobb is :-) Én most a gyereket a mobilon keresztül próbáltam rávenni a nyelvtanulásra, letöltöttük a Duolingo alkalmazást, nagyon jó kis ingyenes progi, jó vele nyelvet tanulni. Vagy van az angolnyelvtanitas.hu blog, ott meg tök jó praktikák vannak a hatékony tanulásra. Nézz szét, hátha találsz valami jó ötletet. :-) Szia: Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást, a duolingot én is csinálom egy ideje, meg egy másik online angolt is. Már nem vagyok annyira elkeseredve, de sajnos ezek a programok sem segitenek hogy megértsem amit nekem mondanak, ez most a legnagyobb gondom, hogy a beszédet nem értem.

      Törlés
  4. Én is így vagyok ezzel Móni! A kollégámat szoktam hallgatni ahogy angolul beszél, ő magyar egyébként és tanulta az angolt. Minden szót teljesen értek, öröm hallgatni. De pl. ha a BBC-t nézem... Háááát, az elég gáz, minden 20. szót értem csak. Az a csaj ajánlotta egyébként, azon blogon amit fentebb írtam, hogy ezerrel hallgatni kell az angol szöveget. Mindig az szóljon, és nem baj, ha nem érted, majd egyre többet fogsz belőle megérteni, és az tök nagy öröm lesz. Meg angol dalokat is jó hallgatni :-) Bocsi, hogy itt traktállak, de tudom milyen nehéz, megértelek. Nekem meg van az angol alapfokú nyelvvizsgám, de sajnos már nagyon ősi. Mindig fellelkesülök, hogy tanulom a nyelvet, de nekem nincs olyan motivációm mint Neked. Jó tanulást és szép napot! :-) Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos soha nem tanultam angolul, csak mióta itt vagyok. A suliban orosz volt kötelező, a rendszerváltás után meg németet tanultam. De azért igyekszem...

      Törlés