2013. november 7., csütörtök

Jajj!

Tegnap voltam megint önkénteskedni, és meghivtak az önkéntesek karácsonyi partijára, december 11.-én lesz a hotelban. Hát őőőő.....soroljam hogy mitől vagyok be sz@rva? Nem tudom mi a szokás, mit kell felhúzni, ez egy elegáns nagy hotel, sosem jártam benne, az önkéntesek közül eddig négy emberrel találkoztam, de hogy ismerném bármelyiküket is azt túlzás lenne állitani, és alig tudok angolul megszólalni, fúúúú! Nem akarok elmenni, de sértő lenne lemondani, és ez egy esély lenne ismerősök szerzésére, angolul beszélésre.  Jajj mit tegyek?!

3 megjegyzés:

  1. Menj!!! Mint ahogy írtad jó alkalom lenne ismerősök szerzésére illetve az eddigi ismerettségek megerősítésére. :) Addig még biztos mész önkénteskedni,úgyhogy nyugodtan kérdezd meg szerintem a többieket,hogy mi a dress code,abban nincs semmi. Biztos szívesen fognak segíteni benne. :)

    VálaszTörlés
  2. Tudom én, hogy ezt kéne, csak iszonyúan parázós vagyok, ez az egyedül odamegyek és akármi lesz feltalálom magam az nekem nem annyira megy. Elsőre nagyon tartok minden új helyzettől, de ha belekényszeritenek, akkor legalább próbálok nem egyedül menni. Itt meg nincs kibúvóm...és a nyelvet is alig beszélem, mert nyuszi vagyok megszólalni, meg pont akkor nem jutnak eszembe a megfelelő szavak amikor kéne. Ááááhhhhh!

    VálaszTörlés
  3. Ez most tudom,hogy nem sokat segít-ismerem jól a helyzetet-de csak beszélj,nem baj ha nem pont az a szó nem jut eszedbe,amit épp mondani akarsz,ha már hasonló az már elég! :) Hidd el megértik és minél jobban megértenek te majd annál többet akarsz beszélni! :) Menj,menj,menj! Majd meglátod milyen jót fog tenni az önbizalmadnak egy ilyen este! Utána tiszta büszke leszel magadra,hogy végig tudtad EGYEDÜL csinálni! ;)

    VálaszTörlés