2013. november 22., péntek

munkakeresés

Dénesnek már teljesen jól megy a két mankóval közlekedés, olyan gyors mint a golyó. Nagyon utálja ugyan, de egyre kevésbé korlátozza már. Tegnap el is bicegett a melóhelyére, és kiderült hogy nincs szükség Györkire, mert megérkezett a kinai kisegitő személyzet, amig Dénes fel nem épül, ő helyettesiti. Ezért  Györki gőzerővel elkezdett munkát keresni, már 15 helyre adott be CV-t itt helyben, és holnap még 5-6 helyre fogja elvinni. Sajnos ez egy pici hely, itt ennél több lehetőség nem nagyon van. De szombaton megyünk Limerick-be, és oda is viszünk 25-30 CV-t legalább, aztán jövő héten Mallow-ba is elmegy, szintén egy halommal. Aztán várunk, majd csak jeleznek valahonnan.
Engem nem tudom mi szállt meg, főzőcskézek mostanában. Tegnap a netről kerestem receptet, és készitettem csikós tokányt, ma meg szintén a netről édesköményes csirkét speckó szósszal. Sütöttem gesztenyét, és készitettem családi nevén fulladt nyulat, ami édesség, (puding, gyümölcs,és a füle babapiskóta) bár most csak fél fülű nyúl volt, de azért mind felfalták. Amúgy a hangulatom eléggé depis, biztos a hideg és az állandó borult esős idő miatt, lehet csokit kéne zabálnom, csak akkor meg utána fogyózhatnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése