2015. november 17., kedd

Gap of Dunloe

A múlt heti szabadság alatt kirándultunk gyorsan még egyet, nem is terveztük csak csütörtök délelőtt Áron azt mondta, akkor a legjobb lenne elindulni valahova, ha már ilyen vacak esős idő van. Így hát elindultunk. Előző nap a You tubeon nézegettünk írországi drón videókat és ott láttunk egy szép és érdekes helyet, végül is oda mentünk el. Killarney mellett van egy szurdok, ami aztán egy folyó völgybe torkollik a neve Gap of Dunloe, a völgy a Black Velly és a Blackwater folyó folyik benne, csak itt még sokkal kisebb mint Mallowban. Gyönyörű hely, de mivel nagyon erős szél fújt és többnyire az eső is esett ezért többet ültünk a kocsiban és csodáltuk onnan, mint hogy kiszálltunk és körbejártuk volna, ezért tervezzük hogy tavasszal, vagy nyár elején a családdal is elmegyünk és gyalog végigjárjuk az egészet. De így is nagy élmény volt, lenyűgöző, a sziklák között kanyargó szűk kis út, a gleccser tavak, a vízesések, az egész táj, csodaszép!

Birka az úton:

Azok ott vízesések:

Itt egy autós selfi:

Visszafelé a Ring of Kerry egy szakaszán vezetett az út, és ha már ott voltunk megálltunk a Ladies view-nál,

és a tavaknál több helyen,

meg a Torc vízesésnél is. Még soha nem voltunk itt télen, a vízszint a tóban másfél méterrel magasabb, a vízesés meg sokkal látványosabb ilyenkor a nagyobb vízhozam miatt.

Jó kis nap volt és Áron is úgy érezte ez a szabadsága igazán jól sikerült, sajnos most már újra dolgozik.