2015. május 26., kedd

Killarney

A hétvégén ismét a Killarney Nemzeti Parkban voltunk kirándulni, illetve Áron munkatársát és az itt nyaraló barátnőjét vittük el. Odafelé megálltunk Kanturkben, aztán a nemzeti parkban a Ross Castle-t akartuk megnézni, de csak óránként indul az idegenvezetés és 50 percet kellett volna várni, szóval majd legközelebb.

Ezután megálltunk a Muckross Haus and Gardennél és körbejártuk, most virágoznak a rododendronok és az egész kert tele van velük, egyszerűen gyönyörű.

Aztán következett a Torc vízesés, ami ugye Killaeney-ban kötelező,

majd kocsival felmentünk a Ladies Wiew-ig, közben több helyen is megálltunk a tó partján, gyönyörködni a tájban. A kilátónál most tiszta volt a levegő, végig lehetett látni a tavat, csodaszép volt.

Innen már vissza felé indultunk és este hétre haza is értünk, Györki vacsival várt minket, este még lejött a Buri is meg Györki ismerőse egy Attila nevű fiú, énekelgettünk velük egy kicsit. Másnap pünkösd vasárnap volt, és a vásárlás után mire rendbe tettem a házat, lemaradtam a forma1- ről, és Istentisztelet után már nem volt kedvünk semmihez, csak tévét bámultunk. Nagyon gyorsan eltelt ez a hétvége, jó lenne ha 3-4 napos lenne, akkor az ember érezné hogy van ideje mindenre :)