2014. augusztus 3., vasárnap

Mallow Castlepark

Kicsit a családról is írjak már, múlt héten a fiuknak napközis tábor szerűség volt, a helyi ifjúsági klub szervezte, keddtől péntekig, délelőtt 11-től délután 4-ig tartott, kettőjüknek 30 euróba került. Vetélkedők, játékos feladatok voltak, egyszer uszodába is mentek, egyszer pedig levitték őket az óceán partjára és egy szörf iskolával megpróbálták elsajátítani a szörfözés alapjait. Ez nem igazán sikerült nekik, de azért strandoltak kicsit, összességében jól érezték magukat egész héten, és legalább egy kicsit nyaralás érzésük volt, mert amúgy idén sem utazunk el sehová nyaralni.
Dénes még szedi az antibiotikumot, de már teljesen jól van, Domi most kezdett el igazán kamaszként viselkedni, Györki pedig kezd belefáradni a munkába, de azért azt élvezi, hogy megveheti amire vágyik.
Most úgy tűnik, hogy talán októberben Áron kap végre majd 2 hét szabadságot, már nagyon jó lenne, egy éve nem volt hosszabb pihenője. Kedden viszont kaptak egy szabadnapot, senki nem ment dolgozni, ezért végül is el tudtunk menni Mallow-ba, megnéztük a folyóparton az ismerős helyünket, a Castlepark tavaly jó kis kirándulóhely volt, szerettük és gyakran mentünk is oda, idén viszont elhanyagolt, derékig érő fű, csalán, stb fogadott minket, a folyó lent van a meder alján ahogy tavaly, de valahogy most nem tetszett annyira mint amikor még rendben tartották. A fiúk kacsáztak kicsit, aztán Domi levetkőzött, hogy megfürdik, de ezt most nem engedtük meg neki. Aztán még felmásztunk a barlang feletti erdőbe, ahol csak a Domi és én jártunk régebben, de ott is úgy benőtte az ösvényt a növényzet, hogy alig lehetett haladni, sőt sokszor úgy kellett megkeresni, hol van az út. Elszomorító, hogy ennyire elhanyagolt az egész, nem hiszem, hogy mostanában oda vágynánk.

Viszont feltűnt hogy Domi nagyon sovány lett, sosem volt kövér, de most itt levetkőzve alsógatyában, kicsit messzebbről nézve, egészen valószerűtlenül sovány volt. Nem csak elöl, de hátul is meg lehet számolni a bordáit, nagyon sokat nyúlott az elmúlt egy évben, de a súlya csak alig változott. Most hízókúrát tartunk neki, tömöm éjjel nappal, ő pedig mereven ellen áll és továbbra sem akar enni, csak néha egy kis gyümölcsöt. 170 cm magas és 51kg, borzasztó sajnos, de a legnagyobb baj, hogy étvágya sincs, régebben még lehetett a ritalin mellékhatása az étvágytalanság, de már két éve nem szedi, szóval nem tudom mit kéne tenni, hogy hízzon.