2016. október 18., kedd

Áron szabadsága

Áron szabadságom volt egy hétig, most nem terveztünk be nagyobb kirándulást, hanem inkább a legújabb szenvedélyünket éltük ki, és elmentünk Limerickbe, aztán meg Corkba és végigjártuk az összes second hand boltot. A fényképezés miatt kezdtük el, de rájöttünk milyen kincseket lehet találni, nagyon kevés pénzért. Szóval most havi egy ilyen túrát beiktatunk, Áron a cd lemezeket gyűjti, már van 400-500 db belőle, lassan ki kell találnunk neki valami polcot. Én mindent át szoktam nézni, van hogy ruhát találok, van hogy a konyhába valami rég vágyott dolgot. Legutóbb például japán lakk dobozkát találtam nagyon olcsón, és már rég vágytam hasonlóra, most az ékszereim egy része költözött bele. 
A másik dolog amit nagyon szeretünk még mindig, a természetben mászkálni és összegyűjteni amit lehet, aztán felhasználni. Mivel itt az ősz, lehet gyűjteni gombát (de erről mindjárt csinálok egy képes posztot külön) bükkmakkot, gesztenyét,
csalánt és még szedret
is találtunk egy csomót. Áron szabadsága alatt kétszer jártunk Doneraile Parkban és kétszer a Ballyhourán, olyan szerencsénk volt, hogy sikerült látni és lefotózni Írország egyetlen bennszülött kétéltűjét a gyepi békát (Rana temporaria).


Sok időt töltöttünk együtt, minden nap begyújtottunk a kis kályhánkba, teáztunk, whiskey-ztünk, cider-oztunk, jókat sütöttünk, főztünk. 

Áron végre elkezdte a főzős blogját is, amit technikailag én írok, de csak mint gépírónő, mert ő mondja mit írjak, miközben főz. Aztán ő fotózza le az ételeket, leellenőrzi amit írtam és utána közzéteszi a bejegyzéseket. Aki nem tudná, Áronnak a hobbija a sütés-főzés, nagyon jól főz, a barátaink szeretnek nálunk enni, és sajnos én is nagyon szeretem a főztjét. Ez a blog megmagyarázza mért kell nekem időről-időre fogyókúráznom. Hét közben kevesebb étel kerül fel, mert ilyenkor 6 óra után végez csak a munkában, ezért én főzők, de hétvégén, szabad napokon, szabadság alatt, hihetetlen mennyiségű ételt legyárt. Akit érdekel a blog ide teszem megnézheti: http://yumminyammi.blogspot.ie/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése