2015. január 6., kedd

BUÉK!

Én nem dolgoztam december18.-tól, viszont péntek este a munkahelyem szervezésében a munkatársaimmal elmentem Christmas Partyra. Egy baromi elegáns Cork-i szállodában volt, és élő country zenével és kalappal, meg minden kellékkel úgynevezett country témájú karácsonyi party. Sajnos a munkatársaim nem akartak táncolni, így én sem mentem egyedül, pedig jó móka lett volna bohóckodni egyet. Sajnos nem sikerültek jól a fotók amiket itt készítettem, még ez a legtűrhetőbb. 

 Aztán megvolt a karácsony...szépen felöltözve átmentünk a szomszédba, (még ha katolikus templom is) a gyerekek karácsonyi műsora aranyos volt. Aztán ajándékozás itthon, idén szerény keretből, minimális ajándék volt (ugye egy autó helyett kettőt vettünk, ezért...) sült kacsát ettünk, és remekül telt az idő. A vacsora után monopoliztunk, és kivételesen majdnem én nyertem (olyan még nem volt, hogy én tényleg nyertem volna), de végül a Dénes.



Voltunk másnap Donerail Parkban, a nagykapu nem is volt nyitva csak a kicsi, de azért sokan voltak, jó volt sétálni a fiukkal, és Gyöngyi is eljött a vendégeivel Mallowból. Sajnos Áronnak és Györkinek a két ünnep között is dolgoznia kellett, én viszont lustálkodhattam kicsit. 
Szilveszterre meghívtuk a Burit és a fiát, meg a Rionnat, és a Nikit és Györki egyik barátját a Dodót. A kisfiúk vágyódtak az Éde szilveszteri majonézes salátái után, ezért csináltam krumplisalátát, franciasalátát és tojássalátát is, meg hozzá sült csirke darabokat, és sajtos rudat is sütöttem, Áron meg csinált gyümölcs salátát. Egész nap sütöttem- főztem és a Dénes végig segített, hogy minden kész legyen időben (Áronék 4.-ig dolgoztak). Íme a svédasztal: 



Aztán este tartottunk egy fergeteges karaoke partyt. Kivetítettük a laptopról a falra, Györki erősítője erre is alkalmas, ezért két mikrofonnal is lehetett énekelni. Nagyon jól szórakoztunk! 












Mi nem ittunk túl sokat, bár rengeteg ital jött össze, de volt akinek sikerült többet inni mint kellett volna, a Domi és a Buri fia pedig egész este minecraft-oztak az x-boxon, nekik ez volt a nagy buli (ők ezért nincsenek a képeken). Másnap pedig elmentünk ketten Áronnal Doneraile Parkba egy romantikus sétára.
Ja és ígértem, hogyha kész a puzzle, akkor rakok fel fényképet, hát az ünnepek előtt sikerült elkészülnünk vele.

4 megjegyzés: