2014. május 8., csütörtök

Olyan nehéz mindig címet kitalálni a bejegyzéseknek...

Az első angol vizsgát sikeresen megcsináltam kedden, van még vissza három. Közben szerdánként elindult a következő szintű angol tanfolyam, és el is kezdtem. Sőt megírtam életem első angol nyelvű esszéjét,(Magyarországot kellett bemutatni) majd jövő szerdán kiderül hogy milyen eredménnyel, remélem azért értékelhető lesz :)
Györki ma állásinterjún volt, reméljük hamarosan lesz munkája. Szakított az otthon maradt barátnőjével, a nagy távolság miatt, jó lenne neki most már ha valami pozitív dolog is történne vele. Dénesnek viszont van barátnője, egy ír kislány, nagyon kedvesnek tűnik, de még nem ismerjük. Dominak sikerült már egy barátot találnia végre, és több haverja is van, egyre több időt tölt ő is házon kívül. 
Ma kertészkedtem, kigazoltam mindent, és vettem egy rózsaszín hortenzia bokrot, azt is elültettem. Viszont csak nemrég vettem észre, hogy amiért elkezdtem a kertészkedést, azt elfelejtettem. Ugyanis a névnapomra kaptam István barátunktól 12 db büdöske palántát, és azokat jól nem elültettem el. Na majd holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése