2014. május 19., hétfő

kilók

Szombaton Mallow-ból hazafelé megálltunk Buttevant-ban és megnéztük a Buriékkal a castle romjait, meg az Awbeg folyót, élég szép napos idő volt.








Sajnos vasárnap már megint esett, a tervezett Blackwater parti sétát így el is halasztottuk. 
A hét eleje nekem megint az angol vizsgára felkészüléssel telik, most már szokás szerint, és a futást is elkezdtem,  már négy alkalommal voltam. Azt kell mondanom a tavaly nyári futás nem volt hiábavaló, a testem emlékszik rá, sokkal jobban bírom mint tavaly tavasszal amikor elkezdtem. Annyira jól megy, hogy nem is vagyok hulla utána, ez eléggé kellemes meglepi volt, mert én arra számítottam, hogy szenvedni fogok. De még csak légszomjam sincs közben, mint tavaly, szóval futok most már majd heti háromszor, fél órát megint. Igaz ma kicsit nehezen indultam el a szemerkélő esőben, mert napsütésben azért mégiscsak jobb futni. Ha sikerül 5 kg-ot szeretnék lefogyni, diétába is kezdtem.

Többen észrevették, hogy  Györki arca ki van kerekedve a fényképeken, és igen jól látjátok, valóban felszedett pár kg-ot, és ennek nagyon örülünk. Életében először nem lehet megszámolni a bordáit, ilyen még soha nem volt. Anyai szívem örül, mert születésétől fogva mást sem hallottam, mint hogy nem adok neki eleget enni, ami persze nem volt igaz, csak ő a leghiperaktívabb fiam az összes közül, és simán lemozogta. Kamaszként már kaja hegyeket pusztított el, csak sajnos dohányzott is (akkor még titokban) és pillanatra sem állt meg. Itt egyrészt most nem igazán van cigire pénze, mert nem dolgozik éppen, másrészt nem nagyon van hova mennie barátok hiányában, harmadrészt dugig a hűtő finomságokkal. Ezért végre megtörtént a csoda és elkezdett kikerekedni. De nem kell izgulni, az élhízástól még nagyon messze van, a magasságához egészséges súly eléréséhez ,még mindig tíz kg-ot is nyugodtan felszedhet.

Az alsó udvart is végre rendbe tettük, Áron elkészítette a virágágyást  és a kerti kiülőt, én meg elültettem a büdöskéket. Még akarunk venni egy grillsütőt és rendes kerti székeket, de már így is lehet kint kávézni, a gyönyörű napos hétvégén ezt nagyon élveztük is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése