2016. április 21., csütörtök

Tavasz

Itt a tavasz és vele egy kicsit a depressziós állapot is beköszöntött, na nem a betegségre kell gondolni, csak ez a kedvetlenség, jaj de nehéz felkelni, és megcsinálni amit kell. Nem csak én érzem így, Áron is kínlódik most. Az időjárás egész jó pedig, napközben 10-12 fok van és a nap is süt, jelentősebb eső nem volt egy hete, de még is kedvetlenek vagyunk. Most jött el a tavaszi fogyókra ideje is, diétázom hét eleje óta, és tornázni is elkezdtem, ilyen sok kilót nem szedtem fel egy télen sem, mióta itt élünk mint idén. Csak reménykedni tudok, hogy sikerül leadnom. A legnagyobb gondom az, hogy annyi finomság van mindig itthon, hogy kínszenvedés nem enni belőle, de a családnak nincs szüksége fogyókúrára, sőt a fiuknak inkább hízni kéne, tehát nem száműzhetem a házból a finom falatokat. You Tube-on találtam több jó torna videót is, most felváltva csinálom őket, meg eszem a zabkekszet, aztán meglátom mi lesz az eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése