2014. március 16., vasárnap

végre jó idő

Szombaton végre csodaszép napsütésre ébredtünk, ezért már reggel eldöntöttük, hogy elmegyünk Doneraile Parkba, mert a facebook-on azt írták március 5.-én kinyitott. A vihar utáni helyreállítás megtörtént és újra várja a látogatókat.
Tehát megvártuk hogy Dénes hazaérjen a tojásfarmról, közben Gyöngyi is szólt, hogy váratlanul szabadnapot kapott szombatra, és ők is jönnének. Györki sajnos bekapott egy hányás-hasmenés vírust és azzal kínlódik már napok óta, ezért ő otthon maradt Mallow-ban, de mi többiek kaja után kettő óra körül elindultunk. Nagyon szép idő volt, bár nem volt meleg szerintem (Gyöngyi szerint meg én vagyok fagyos), de mindenesetre napsütésben sétáltunk egy jó nagyot. A hurrikán megdöbbentő károkat okozott, igazán rengeteg fát tépett ki tövestől, köztük egészen öregeket is. Félelmetes lehetett ott lenni a parkban a vihar idején...
Alaposan elfáradtunk, aztán estére Dénesnek hőemelkedése is lett, Domi már csak náthás, most ők vannak soron a betegséggel, a múlt héten  mi szenvedtünk. De azért abban ők is egyet értettek hogy klassz nap volt. Sajnos csak kevés kép készült, azok se mind sikerültek jól, azért egy párat fel tudtam tenni.
           









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése