2014. március 11., kedd

beteg voltam

Elég sok blogot olvasok, és most ahogy körülnéztem, nem csak én álltam le az írással egy időre, hanem sokan mások is. Nekem mentségemre szól, hogy az elmúlt héten lázas beteg voltam, úgy megfáztam, hogy sehova nem mentem el itthonról, és este 9 körül már elaludtam. Most sem vagyok egészséges még, arcüreg gyulladással kínlódom, de lázam már nincs. Ennek köszönhető-e, vagy hogy még mindig nincs igazán tavasz nem tudom, de elég pocsék hangulatom van, és semmihez sem érzek igazán kedvet. Nyűglődéssel telnek a napjaim, pedig már nagyon unom, szóval remélem elmúlik...
A múlt héten nem sok minden történt velem, Áronnal is csak annyi hogy, dolgozni járt. Dénes és Domonkos rátaláltak és beiratkoztak a helyi ifjúsági klubba, nagyon lelkesek, remélem Domi talál ezen keresztül végre barátokat. Dénes megkapta a próba tesztek eredményeit, nem lettek olyan jók mint remélte, de most már tudja hogy mi nem megy, és azokat el is kezdte tanulni. A hétvégén volt itt az egyik jól tanuló osztálytársa segíteni, és még fog is jönni, és így ami lemaradása van abból az időből, amikor nem ide járt, azt segít ledolgozni. Györki dolgozik, és keresi az új albérletét, mert itt csak a hónap végéig maradhat, már van egy lehetséges hely ahova mehet, majd kiderül....
Megérkezett a csomag Magyarországról a héten, és benne a UPC box, a hétvége tehát antenna felszereléssel, beállítással telt. Most másfél év után van újra tv-nk. Nagyon furcsa, mert nem hiányzott nagyon, de most mégis ott ülünk és nézzük. Mondjuk nem kell megijedni, nem változtunk meg, ez is csak napi 1-1 órát jelent.  Mi Áronnal leginkább a tudományos adókat kedveljük, Domi a rajzfilmeket, Dénest nem igazán érdekli. Éppen végszóra ért ide, mert a hétvégén lesz az első forma-1 futam, és egy év kihagyás után végre nézhetjük megint.
A hétvégén nagyon szerettünk volna kirándulni, de elég vacak idő volt, ezért végül nem mentünk sehova, pedig végre kinyitott a Doneraile Wildlife Park. Mindegy, talán majd a következő hétvégén normális idő lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése