2014. szeptember 30., kedd

Toronyóra lánccal

A múlt szombaton szülinapom volt, méghozzá kerek 40 éves lettem. Reggel Áron korán felkelt és mire én felébredtem már sütött is nekem egy nagyon finom gesztenye tortát. A fő ajándékot már egy ideje tudtam, hogy mi lesz, mert a szabadság idejére haza utazunk egy hétre Áronnal kettesben, és ezt nem lehetett teljes titokban elintézni, így nem volt meglepi. De éppen ezért nem is számítottam semmi nagy ajándékra már, de mégis kaptam. A régi laptopom nagyon elavult volt már, csak xp ment rajta, de már csak alig, és kínlódtam vele, ezért a szülinapomra Árontól kaptam egy újat. Nagyon boldog vagyok, hiszen a magányomat napközben a gép előtt enyhítem, szinte egész nap megy, ha nem is mindig vagyok előtte, azért a fél szemem többnyire rajta van. Az új gép mint az álom, mennek rajta a programok, nem fagy le, a netezésnél nincs holt idő, amíg az oldal betölt, mert azonnal megteszi amit kérek. Nagyon szeretem, nem értek amúgy hozzá, annyit tudok róla mondani, hogy a márkája Dell, használtan lett véve és rózsaszín a teteje.

 
Ezek után Györki ajándéka következett, elvittek Áronnal Limerickbe egy nagy bevásárló központba, és mondott egy összeget amiért vehetek magamnak ruhákat, ezt végül Áron majdnem megduplázta nekem, mert annyi jó ruhát találtam, most tök boldog vagyok, a ruhatáram pedig teljesen megújult. 

A kicsiktől a zsebpénzükből spórolt pénzen vett virágokat és vicces kiegészítőket kaptam, amikkel sokat bohóckodtunk az este folyamán, valamint 3 db kínai kívánság lampiont. 




Ünnepeltünk a gyerekekkel délután, 


aztán az estére készülve meguntam a hajam, és levágtam fele akkorára mint volt. Aztán jöttek a barátok, Nikitől egyedi bögrét a saját bajszos képemmel, 


Buritól italt és bonbont kaptam. Niki nem érezte jól magát, mert előtte nap kiműtötték a bölcsességfogát, ezért hamar haza ment. Azért így is elég jól éreztük magunkat, sokat nevettünk egymáson, Áron gitározott Györki dobolt, Buri csörgőzött és sokat énekeltünk.



Aztán felengedtük a kínai kívánság lampionokat 



és annyira jól éreztük magunkat, hogy végül elmentünk pubozni, 




és amikor az bezárt, elmentünk a discoba klubba. Azt itt nem úgy kell elképzelni mint otthon, hogy 16 év felett már kinéznek, mit keres itt ez a vén szatyor, hanem voltak ott sokan nálam idősebbek is, és 18 év alatt be sem engednek senkit. Sokat táncoltam Györkivel és Áronnal és tök jól éreztem magam. Kicsit be is csíptem, de nem volt vész. Szóval olyan szülinapom volt amilyen még soha, és kaptam tényleg annyi mindent, hogy hegyekben áll. Nem is tudom volt-e, hogy valaha is ennyire jól éreztem magam a szülinapomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése